Blog

5 tactici pentru a crește reputația unui service auto

Chiar și în 2019 reputația unei afaceri rămâne cea mai importantă atunci când vorbim de atragerea de clienți și generarea de venituri. Oricât de mult ai cheltui pe reclamă nimic nu se compară cu recomandările pe care le pot da clienții care au apeĺat deja la serviciile tale.

Un client mulțumit va vorbi de afacerea ta cu zece persoane iar un client nemulțumit cu 100 de persoane. Despre cum să fii cel mai bun profesionist în domeniu nu îți pot vorbi dar, îți pot spune despre cele mai eficiente 5 tactici pentru ați crește reputația și a obține mai multe recomandări: 

  1. Mulțumește clienților pentru vizită

Nu doar atunci când pleacă de la tine dar și după. Așteaptă 2 zile și trimite-i un email, un SMS sau chiar dă-i un telefon și întreabă-l dacă vizita a fost în regulă, dacă e mulțumit de servicii și dacă mai are nevoie de ceva.

2. Cere recomandări și review-uri 

Setează în online o campanie exclusiv pentru clienții care oferă recomandări și review-uri. Oferă obiecte promoționale sau reduceri pentru alte servicii dacă vor acorda recomandări și review-uri.

3. Păstrează legătura cu ei și setează remindere pentru a notifica clienții atunci când le expiră ITP-UL sau RAR-ul trimițându-le câte un SMS. 

4. Fii prezent în social media

5. Asociază-te cu afaceri din alte domenii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *