Blog

Ce tip de conținut ar trebui să posteze un service auto pe pagina de Facebook

În cadrul acestui articol îți prezint două principii după care să te ghidezi indiferent de ce tip de postare faci pe pagina ta de Facebook.

  1. Crează  oportunitatea unei vanzari

Chiar dacă, în mod normal, scopul unei pagini de FB nu este de a vinde, nu trebuie să ratezi oportunitatea.

Astfel: 

  • Completează toate câmpurile solicitate la crearea paginii de FB: adresa, telefon, site, etc
  • Răspunde comentariilor și mesajelor private sau creează boti care răspund automat
  • Expune ofertele și produsele pe care le comercializezi în secțiunea Oferte, magazin, etc.

Da, efortul e mare dar, îți va fi recompensat în timp. Facebook e platforma în care potențialii clienți vin să socializeze, distreze, relaxeze. Dar, și să interacționeze cu branduri sau să găsească informații utile de

Experiente real: investeste intr-o sedinta foto profesionala, foloseste smartphone-ul pentru a filma, poza diverse activitati de pe parcursul zilei. Toate acestea vor creste INCREDEREA. Iar, consumatorii cumpara doar de la persoane in care au incredere. Imaginile de tip stockphoto nu 

  1. In primul rand asigura-te ca pagina ta de Facebook contine toate informatiile de care au nevoie utilizatorii de Facebook. De la descriere, la program, numere de telefon si adresa corecta, descrierea afacerii tale, povestea ta si a afacerii, lista de servicii sub forme de note, magazin de pise auto sau accesorii. Completeaza absolut toate sectiunile. Nu lasa nimic la voia intamplarii. Cu cat esti mai deschis pe pagina ta de Facebook cu atat iti cresti sansele sa fii vizibil si sa apari primul in fata potentialilor tai clienti depasind concurenta. Stim bine ce inseamna concurenta dealerilor si serviceurilor auto intr-un oras si e bine sa profiti de orice sansa iti ofera platforma de socializare Facebook pentru ați crește vizibilitatea. 
  2. Brandul: acesta e foarte important mai ales dacă ești dealer auto. Indiferent ce marcă reprezinți nu uita de propriul nume. Brandul tău crește ca și credibilitate când ești asociat cu branduri auto internaționale. Respectă regulile de identitate ale brandului pe care îl reprezinți dar nu ignora importanța propriului brand. Crește-l o dată cu promovarea brandului mamă. Adică, orice conținut postezi alătură și brandul tău. De la imagini, video sau conținut text simplu. 

Bun, acum că am clarificat aceste două elemente extrem de importante este timpul să fii atent la ce tip de conținut să postezi pe pagina ta de Facebook: 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *